4 de maig del 2010

Història d' amor.

Tot va començar en un curs nou,en una escola nova,companys nous.
Només entrar a la classe,el vaig veure,va ser un amor a primera vista.
Vaig preguntar a les meves companyes que com es deia.
Em van dir que es deia Oscar.
Aquell nom se'm va quedar per sempre,cada dia intentava parlar-me més amb ell, poder coneixe'l millor,fins que al cap del temps,vaig anant estimant-lo més i més, fins al punt de enamorar-me.
Vaig pensar molt,i vaig tindre la necessitat de declarar-me, però ell no sentia el mateix i em va dir que no.
Però jo no vaig perdre les esperançes de que algun dia em diria que sí.
Durant tot el curs,em vaig declarar 4 cops,i els 4 cops em va dir que no.
Va arribar l´estiu,jo estava molt desanimada,però vaig pensar que el tenia d' oblidar.
Vaig conseguir-ho, però al tornar al cole,i veure'l un altre cop, amb aquell somriure tant maco que té ,no vaig poder resistir,i vaig tornar a caure.
Vaig pensar que tenia de fer algouna cosa ,que el necessitava al meu costat,i em vaig fer més amiga que abans,cada cop vam començar a quedar,es va començar a donar conte que ell sentia algo més per mi.
Vaig anar fent crèixer aquest amor,i un dia de primavera,li vaig dir tota decidida si volia estar amb mi.
Ell tot rialler em va dir que si.
Des d'aquell dia no puc ser mes feliç.

Moraleja:Per molt que pensis que no podràs fer el que tu et proposis,sempre tingues fe,i amb paciència tot arribarà,tard o d'hora,però arribarà. :)

1 comentari:

lamagistradixit ha dit...

OOOOOOOhhhhh que romàntic! Fe i paciència però en tot eh?