25 de febrer del 2010

La gent es molt falsa.


Estic farta,molt farta de la gent que es creu ´GUAI` i a sobre es una falsa.

No se perquè es fiquen a la vida dels demès,no entenc res.

No tenen vida pròpia?? Jo crec que tindrien de dedicar-se a estudiar mes i a no fixar-se tant amb la vida dels demès.

La gent així em fa treure dels meus esquemes.

Arriba un moment que penses, a prendre per sac!

Peró si lo que justament aquesta gent es el que vol,tocar el que no s´ha de tocar.

També cap la possibilitat de que com ningú acostuma a preguntar,simplement a actuar,pugues ser tot això un malentès.

Peró jo en aquest moment no estic per pensar si es un malentès o no.

Ja m'he cremat massa,només fa falta que em tirin més llenya que acabaré ja rostida!

Avia'm com acaba tot,jo ho intentaré parlar tranquil.lament,perquè parlant s´arreglen les coses.


En fi..aquí acabo.