4 de febrer del 2010

Entrevista a Jose Carlos.

Aquesta entrevista la farem al nostre professor de física i química.

1- Quants anys portes aquí a l'escola?
Porto a l'escola més o menys, menys d'un any.

2- Quines aficions tens?
M'agrada molt els jocs en general, muntanyisme, montar en bici

3- Volies ser professor de petit o pensaves treballar en un altre professió?
Volia fer una altre professió, com per exemple conductor de metro.

4- Quants anys portes sent professor?
Porto sent professor més o menys un any i mig.

5- T'agrada alguna cosa en especial?
Sí, jugar amb el meu nen i jugar amb els escacs.

6- T'agrada més el futbol o el bàsquet?
M'agrada més el bàsquet.

7- Que penses sobre aquest institut?
M'agrada molt aquest institut ja que té unes vistes molt maques i té molta
multiculturalitat.

8- Quines pel·licules t'agraden?
Les que més m'agraden són: Alien, Blade Runer i el Club de la Lucha.

9- Veus la televisió? Quins programes veus?
Sí que la veig. Els programes que veig són: Buenafuente i Redes.

10- Després de la professió de professor, quin ofici t'agradaria treballar?
M'agradaria ser: ministre!!=)


Aquí acaba la nostre entrevista. __**Tania i Aroa**__

1 comentari:

lamagistradixit ha dit...

A mi també m'gradaria ser ministra...o presidenta ... Bona entrevista!!!