2 de març del 2010

Camp Nou


El dissabte 27 vaig anar al Camp Nou a veure el Barça contra el Màlaga. El partit era a les deu de la nit i vaig sortir de casa a les 20:30 perquè vaig anar amb bus. Vaig anar amb el meu tiet. Vam arribar al camp a les 21:30 i ens vam comprar uns bocates i coca-cola. Vam seure en els nostres seients i vam esperar a que començara el partit. No jugava Bojan ♥ de titular :(. La primera part va estar interessant perquè estaven tot el moment intentant ficar gol i no ho aconseguien. La segona part va ser millor. Al primer gol de Pedro tot el camp es va aixecar per celebrar el gol. Quan anaven 2-1 Pep va canviar a Pedro per Bojan♥ i va jugar per la banda esquerra (on estava jo) em va fer molta il·lusió veure'l jugar encara que fos pocs minuts. Ah i a més li va fer un pas a Ibrahimovic i Ibra va fer gol, però el van anular.

Li vaig fer moltes fotos!!!! I en una altra ocasió el veure d'aprop ☺

Att: ☺☺Lorenaaaa^^♥♥







4 comentaris:

lamagistradixit ha dit...

Un gran jugador i molt bon nano! el Barça el necessita!

lamagistradixit ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Lorena ha dit...

I tant que el necessitaa!!

Tania J ha dit...

Pobret en bojan , almenys va jugar una miqueta no?
Bueno Pep treu-lo una mica més perquè la Lorena el pugui veure ok???