29 de març del 2010

alguna cosa per escriure 2

Hola ! como us van les vacances a mi bé espero que a tots els altres també , bueno com que m'avorreixo i no sé què fer a part d'escoltar música així doncs he decidit escriure una mica en el blog , la veritat és que tampoc sé què escriure . Bé profe espero que t'hagis recuperat i no passis unes vacances "acatarrada" , va ser una llàstima que no poguessis venir el dia passat perquè no podíem muntar la festa però serà un altre dia que em sembla que ja serà per fi de curs home per final de curs si pot ser una excursió per Barcelona o per exemple menjar en un Macdonall's i si pot ser anar al cine jeje és broma , no crec que ens deixin fer això , bueno potser anar al Macdonalls si però lo del cine no sé, bé aquest escrit ja s'ha acabat us desitjo unes bones vacances de setmana santa . :)

1 comentari:

lamagistradixit ha dit...

ja estic millor però encara tinc tos...a mi també em va saber greu no poder ser-hi