1 de juny del 2010

El internado & Mourinho!!

Hola a tots, per fi tenim Internet al institut després d'una setmana!!!

Bueno, primer us parlaré sobre l'actualitat que hi ha avui dia en el fúltbol del Reial Madrid. Com ja vaig dir l'altre dia, en el meu escrit Mourinho ja és nostre!!

El van presentar ahir a les 13:00 h del migdia a la sala de premsa del Santiago Bernabeu i van haver més de 200 periodistes en la sala.
Li van preguntar de tot, i amb tots idiomes: Espanyol, portuguès, Itàlia...

Després d'uns dies de la presentació, la cadena RealmadridTV van invitar a Mourinho i li van fer unes preguntes sobre el seu futur, com es troba ara mateix i tot això.
Aqui us deixo la pregunta que més m'ha agradat, on l'he tret de la web oficial del Reial Madrid.

- Quines son les seves primeres sensacions com a nou tècnic del Reial Madrid?

- Vinc molt tranquil i motivat. No es pot ser d'una altre manera quan s'està orgullós d'arribar al Reial Madrid. Per a un professional de futbol estar aquí és el màxim que es pot viure. Necessito una mica de descans però he de dir que estic trist perquè ja m'agradaria entrenar ja , demà mateix amb els meus jugadors .

Bueno aquí us deixo un vídeo que potser serà la plantilla de l'any que ve.





Bueno i l'altre aspecte que vull parlar és sobre l'Internado, que comença demà!!!! Si si a les 10:30 hores de la nit ho posaran en Antena 3 i com és l'última temporada tot és molt més emocionant. Ja van posant anuncis sobre el que passarà i diuen que al quart episodi descobriran els personatges qui és el traïdor.

Podran tornar-se a veure la família Novoa? Que pasarà amb la Paula? Hauran mort tots els dolents en l'explosió? Hi hauran bastantes medicines per a tot el internado pel virus que es va estendre...?

PD: Bueno aqui s'acava el meu escrit, recordeu demà en Antena 3!!
2n PD: Només queden 30 dies per a Eclipse, si si sii que ja podrem veure als nostres Edward i Jacob al cine, Déu meu que sigui ja 30.!!


bY: **TaNIa**

1 comentari:

lamagistradixit ha dit...

Prefereixo el Internado....ui el MOu