27 de juny del 2010

Escrit desde Bulgària

Hola a tots! com esteu passant l`estiu? espero que be , jo m'ho estic passant be, bueno el primer dia és una mica de descans pel viatge sobretot si l`avió tarda més o menys una hora i mitja en arribar al El Prat de Llobregat Però al cap i ala fi ja he arribat . Be estic escrivint des de l`ordinador del meu Cosí , i bueno estic escrivint que feia temps que no el visitava be espero que passeu tots un bon estiu i Elvira gràcies per tenir obert el bloc que així matem l`avorriment jeje
BON ESTIU A TOTHOM
pd:no he posat accents perquè aquest ordinador no en té

2 comentaris:

lamagistradixit ha dit...

a veure però on ets a Bulgària o a BCN? perquè si has arribat al Prat és l'aeroport d'aquí! Bones vacances!

blackcage ha dit...

estic a bulgaria arribu el 14 de juliol a el prat de llobregat !!!!