1 de juny del 2010

Ja falta poooc!

Bona tarda!!!!
Bueno, primer de tot, demanar disculpes als "lectors" de tot el blog, ja que hem tingut algun que d'altre problema amb la connexió a l'institut i jo, parlant per mi a casa també :S.
Bé, ja estem a la recta final del curs, espero que hagueu estudiat molt^^.
Jo el que és estudiar...
Molt, molt no jajajaja bueno, ara és quan de veritat hem d'apretar fins al final que ja estem a la recta final, i hem d' hincar colzes d' una manera espectacular, pero no us ansieu, ara heu de deixar la vida social de costat i empollar perquè si no, us quedareu repetint u.u.
Jo espero no quedar-me, aixi que per aprovar m' estic intentant currar l' escrit ;) aixi que jo ja m' estic posant piles, en fi, us desitjo molta sort a tots i a totes^^
Adeeew un gran comiat de.... Kyrian

2 comentaris:

fanal blau ha dit...

Ànims Kyrian, per a tu i els teus companys i companyes!
A fer colzes que després ja hi haurà temps de disfrutar l'estiu!
A posar-se les piles!!!

lamagistradixit ha dit...

Gràcies fanal blau! això mateix dic jo !!!