10 de juny del 2010

Edward and Jacob & Comiat

HOlaa avui sóm la Lorena i la Tania que estem a l'ùltim dia d'optatives :(, però no us preocupeu perquè seguirem escrivin a les vacances ;).

Ara us deixem unes imatges del nois més guapos de la saga Crepuscle, l'Edward Cullen i el Jacob Black. Que ja s'apropa el dia 30 i ja esta aquí Eclipseeeeee!!!



Bueno que ens anem acomiadant de tothom!!
Esperem que us hagi agradat molt el nostre bloc i tranquils que seguirem escrivint quant poguem.
Molts petons a totes les persones que ens han comentat, a totes les persones que s'han passat per aquí.
by: LorEna i tAniA.




3 comentaris:

lamagistradixit ha dit...

Us enyoraré molt, de debò, a totes i tots!

Tania J ha dit...

Jo també us enyonaré molt nois i profe!!

Bueno que un petó a tots i que per fí ja s'acava el curs:D
Que passeu tots a 4t i que hem de seguir escrivint aqui ee.

PD: Elvira m'agrada l'enquesta nova que hi ha. Segueix votant al Jacob valee?
2nPD: Només queden 13 dies per Eclipse Déu meu qeu arribi ja el 30 que em donarà un patatus, s'em fa tant llarg aqeust dia...

Lorena ha dit...

olaaaaa, weno com tots dieu el mateix doncs ja ho sabeus que ens trobarem a faltar etc....Profe a mi també m'agrada la nova enquesta pero vota a l'Edward que esta més bó.
Jo també vull que sigui ja 30.. quines ganes jeje

PD: gent no deixeu de pasar pel blog!!!!!