25 de desembre del 2009

Un escrit

Hola a tots!!
Com esteu? que us ha portat el Pare Noel?Espero que us hagui portat molts regals i que les notes siguin bones...
On sou vosaltres? Jo estic a Alacant, a un poble al costat de Benidorm amb els meus tiets i cosins passant el Nadal i estic molt cansada ja que per venir aquí la meva mare m'ha llevat a les set del matí per arribar al migdia i he dormit cinc hores.
Quin temps fa fer Barcelona? Aqui fa molta calor i el temps és molt bo.
Ara mateix estic asseguda al sofà al portàtil del meu cosí gran i com que m'avorreixo faig aquest escrit.
Bueno hem diuen que haig d'anar a sopar.
Espero que passeu bones festes i gaudiu d'aquestes petites festes que en tenim poques.

By: ** TaNIA**

2 comentaris:

Lorena ha dit...

Taniaaaaaaaaaaa Loka no me llamaste...¬¬ bueno ja ens veurem quan tornis i trucam eh que t'he d'explicar moltes coses... XD

lamagistradixit ha dit...

Noies que és un bloc no el facebook! Què com anem? que et vagi bé per Alacant Tania J. I a passar-ho bé!