26 de desembre del 2009

Escrit sense sentit

Hola a tots què tal? com estem ? espero que bé , també espero que us hagin portat molts regals i que els gaudiu . Bé ja falta poc per cap d'any i també per menjar el raïm , però abans del raïm : un tip de menjar que penses que no pots menjar res més . Vaja ,estic fent aquest escrit que és per morir-se del ben escrit que està i amb un sentit que ningú s' ha imaginat (tot el que acabo de dir és pura ironia , de fet em sembla que aquest escrit no l 'estic fent bé ) i també em sembla que per avui ja me he avorrit molt i per axó aquest escrit que per mi no té sentit però me entretingut una mica al escriure-ho, bé, ja no us avorriré més , així que passeu unes bones vacances i gaudiu- les .

Ah ! per cert , que ningú s'ofegui amb el raïm !!!
Bé BONES VACANCES !!!

1 comentari:

lamagistradixit ha dit...

Quina feina que em doneu! t'he corregit algunes paraules: és AVORRIT. I NO SÓN "UVES" és RAÏM....Bones vacances!