26 de gener del 2010

Tests. La amistat i l'amor

Amistat:
1- a) La teva amiga es com la teva germana. T'encantaria anar amb la seva roba i ella amb la teva amb la teva i a més us expliqueu tots els vostres secrets...
b) La teva amiga es la bomba, t'encanta estar amb ella però no t'agradaria que fos la teva germana, però així si, confies molt en ella.

2 a) Coneixes a la teva amiga des de ben petita, sou carn i ungla. Us assembleu molt.
b) Coneixes a la teva amiga des de fa uns pocs anys i la coneixes una mica.

3 a) Creus que la l'amistat és un tresor i que s'ha de cuidar molt.
b) O creus que l'amistat és només parlar i confiar els secrets més íntims.

4. a) Quant la teva amiga té un problema, intento ajudar-la.
b) No puc ajudar-la perquè jo també hem podria ficar en embolics.

Amor:

1. a) T'agrada un noi molt més gran que tu, però tens tanta vergonya que no pots ni mirar-lo a la cara. Quina vergonya!!!
b) Quant a mi m'agrada un noi, li dic a la cara que l'estimo i que estic boja per ell. Sóc així de directa.

2. a) Quant aquest noi et mira molt sovint ,penses que s'està enamorant de tu. I si algun dia et digués que vol sortir amb tu?
b) També pots pensar que s'està rient de tu o que ho fa per fer-te la punyeta. Que dolent jeje.

3. a) Ja sou parella, però a ell no li agrada que vagis amb els teus amics a donar una volta. A mi no m'importa que pensa ell, els meus amics són molt per a mi.
b) Em separo del meus amics, no vull que se senti ofès ni que ens barallem. Prefereixo el meu novio abans que els meus amics.

4. a) Estàs a la classe, i un noi et passa un paper. El teu novio quant ho veu pensa que t'ha dit que vol estar amb ella. Es preocupa molt, a veure si em deix una mica d'espai.
b) També pot pensar que li estàs fent una broma. No està gens gelós perquè sap que mai li faries mal.

Majoria de A: La teva amiga i el teu novio és el més important per a tu en la vida. No podries viure sense ells.
Molt bé, sempre seràs una bona persona. La gent se sent molt a gust amb tu. Segueix així!!

Majoria de B: Coneixes bastant a la teva amiga, però no tant com et penses. A vegades la deixes de costat i això no pot ser.
Consell: Surt amb les teves amigues a donar una volta. Et sentiràs millor i les teves amigues molt més.
Això si, el teu novio està molt enamorat de tu i sap que mai li fallaràs. Segueix així.

1 comentari:

lamagistradixit ha dit...

Un super test molt ben fet Tania!!!