19 de gener del 2010

Sin Bandera.


Sin bandera es un grup de musica romàntica que la trobu molt maca,i molt sincera.
El formen dos homes amb uns talents magnífics.
Leonel García i Noel Schajiris,es van juntar i van decidir formar aquests grup.
Leonel toca el piano i Noel preferia la guitarra
Van treure el seu primer disc al 2001 que es diu sin bandera i el seu èxit va ser Entra en mi vida.
Es van separar 2007,tothom diu que per una baralla Peró no,ja avien acabat el seu tram de cantants.

Us vull ficar 3 cançons uns trossos per que els llegiu i veieu que macos que són.

Entra en mi vida

Estos dias a tu lado me enseñaron que en verdad.
No hay tiempo determinado para comenzar a amar.
Siento algo tan profundo que no tiene explicación
No hay razon ni lógica en mi corazón.

Kilometros

A varios cientos de kilometros
Puede tu voz darme calor igual que un sol
y siento como un cambio armónico
Va componiendo una canción en mi interior.

Que me alcance la vida

Le pido a dios que me alcance la vida
Y me de tiempo para regresar
Aunque sea tan solo un poco de lo mucho que me das
Le pido a dios que me alcance la vida
Para decirte,todo lo que siento gracias a tu amor.

Aquestes son unes de les cançons mes maques per mi.
Si voleu escoltar algunes mes,busqueu al YouTube.
Espero que us hagi agradat ! :)

1 comentari:

lamagistradixit ha dit...

Sempre està bé conèixer grups nous