20 d’octubre del 2009

Presentació

Hola, sóc la Janet i tinc 14 anys sóc redactora del blog, es clar. Visc a barcelona com tots els que formen aquest blog, i estudio al l'IES M Ferran Tallada.

M'agrada menjar pipes, jugar amb el meu conillet d'indies. SÓC CULÉ, i amb majúscules, perquè n'estic orgullosa !!.

M'agrada molt anar al cinema, veure pel·lícules de por a l'ordinador, l'hivern, el gel, la nata, els animals, la biologia, les maduixes... crec que m'he passat.


No m'agraden les mentides, la foscor (Això es irònic, perquè el blog es diu amb mosques i a les fosques, però bueno.), les cuques, les aranyes i la gent falsa. Sóc fan de Belén Esteban, em fa gràcia la pobre dona.

El meu somni seria viure a Madagascar, en un casot amb piscina i jacuzzi, amb el meu nòvio, es clar.

Com tothom posa un petò, jo dic una abraçada :).

Fins aviat!!