20 d’octubre del 2009

Introducció a mí

where is the love??

BUENO xdd em dic bet tinc 16 anys com podeu veure si..he repetit dos cops T_T,vaig al ferran tallada de barcelona
soc del barri del guinardó:)

M´encanta quedar per les tardes,estar amb el meu novio i sobretot estar amb les amigues,rient,parlan de com ens a anat el dia i tot aixo..

tinc un "visi" que es que tinc adicció a la nicotina :S sisi fumu..
pero bueno tambe tinc altres coses bones..
no soc gaire bona..amb els estudis..no m´agrada estudiar..jeje

no tinc cap mascota..ne tingut moltes com peixos,una gossa,cobaya,jerbo,hamsters, pero em falta un per tenir i el penso tenir sigui com sigui el GAT!:D
la meva mare s´ho estar pensant :$

buenoo que dir de mii..soc molt sensible,una molt bona amiga,se escoltar,ric sempre molt,soc feliç :) i nosee soc molt romantica.. jeje soc libra i diuen que els libras som molt insegurs i amb algo te rao :S xdd

pero bueno ara ja acabo perque no se que mes possar espero que hos agradi el meu perfil ;)
un petonas per tuthom!