17 d’octubre del 2010

Tornada i actualitat del Reial Madrid

Hola a tothom!! Què com esteu, jo molt bé estudiant biologia i anglès ja que tenim un exàmen demà.Bueno blogers i gent del blog aqui us deixo amb l'actualitat del Reial Madrid.

L'equip de Mourinho ja és primer de la lliga!! Si si ahir, amb la derrota del València que va jugar amb el Barça ens va fer liders.
En la jornada 1, vam empatar amb el Mallorca amb un 0-0,la segona jornada vam guanyar al Osasuna per 1-0, a la tercera jornada també vam guanyar amb la Reial Societat per 1-0, en la quarta també vam guanyar a l'Espanyol per 3-0, en la cinquena vam empatar amb el Levante 0-0, en la sisena va ser una pluja de gols ja que vam quedar 6-1 amb el Deportivo,i ahir contra el Màlaga també vam guanyar per 1-4 per tan ara són líders amb 17 punts!!!!

En la Champions vam quanyar contra el Ajax d' Amsterdam per 2-0 i al Auxerre per 0-1 i el dimarts contra el Milan! A vuere que passarà..

Bueno i que també vull dir queCristiano és el pichichi de la lliga en aquests moments i és el jugador que ha donant més asistències de gol!! Felicitats CR7 t'ho mereixes :D

Aqui us deixo un video del nou CR7!!



Un petò a totss!!!

Tania***

4 comentaris:

Lorena ha dit...

aneu liders i per poc temps, ja que dins de poc pinxareu i el barça es possarà lider fins el final de la temporada, sent campions de lliga altre cop. i aquest cr7 no s'ho mereix pas, ja que es passeja pel camp en tots els partits i els gols els fica de xurro.

jaja es que de tant estudiar m'afecta el cap. 1 petò Taniaaa!!

Tania J ha dit...

Ai Lorena del meu cor, as vist el que fa Cristianoo al video? es molt bo que vols que et digui i els seus gols no són de xurro valee ? :d

Pot ser que el Barça guanyi la lliga o no perquè aquest any el Madrid està molt fort, saps em guanyat tots els partits no com d'altres ... i no em refereixo a cap en especial... jeej

Demà seguim parlant del tema a classe i Loreneta no em d'estudiar tant que s'ens va l'olla!! Petons

Lorena ha dit...

Tania amiga meva, jo no m'algasto el meu adorat temps en veure videos d'aquest home, tincs demasiades cosas a fer com per exemple veure videos del bojan, etc... jajaja es broma, però l'any passat també deieu que el madrid estava fort i mira q va passar.
I Tania recorda aquesta data: 28 de novembre, el barça-madrid i on deixareu d'estar liders :P

1 petò gent.

PD: Quan tingui temps faré un escrit d'en Bojan que fa temps que vull escriure.

lamagistradixit ha dit...

Aquest any la cosa està més disputada....jejeje