23 d’octubre del 2010

De nou: ànims per a Bojan Krkic


Holaaaaa que tal esteu gent? espero que molt bé. Feia molt que no escrivia i per això ara vull deixar un escrit.
Aquest escric ja feia temps que el volia fer, i el faig per donar ànims al Bojan Krkic, en aquest bloc ja vaig fer un escrit sobre això però ara s'ho mereix més que mai, perquè està passant per un moment on cap jugador voldria estar-hi. Avui a jugat un quart d'hora més o menys i ho ha fet molt bé. Ja portava dos partits sense jugar ni un minut, i avui almenys a jugat una estoneta.
Ell està tranquil, i si que es cert que te ganes de marcar, però com qualsevol davanter no? no hi ha res de dolent per això. Hi han persones que el critiquen i de més però ell amb cada crítica es va fent més fort o sigui que quan vinguin els gols no se li podrà aturar.

I respecte a Pep, ja estic acostumada a que el tregui tan pocs minuts així que res, a aguantar amb el que toca...
Bueno moltissims ànims des d'aquí Bojan que pots amb això i amb molt més, i d'aquí poc marcaràs aquest primer gol!!

P.D: el Barça va segon a la lliga però no us preocupeu que tard o d'hora ens possarem per davant dels merengues (com sempre)
2n P.D: Posso aquesta foto perquè m'encantaa! ♥

1 petò a tothom

Att: Lorenaa 9 ;)♥ BOJAN SEMPREEEE

3 comentaris:

lamagistradixit ha dit...

Eaeaea Bojan el millor de la cantera!!!!

Tania J ha dit...

Aveure comento l'escrit perquè la meva amigueta Lorena vol que li comenti i com no ho faci... em mata jeje es broma.

Aveure culé doncs que està molt bé l'escrit, que visca el Bojan i aveure si el treu més en Pep perquè aquest any no li estan sortint molt bé els coses, que es "guapo" i tot això.. però els PD no m'agraden gaire però com sé que son mentira no em molestarè a "discutir" jeje.

Bueno que tincs molts PD per dir.
1r PD: Ha mort el POP PAUL joo quina pena peroò això si que ningú mengi pop per respecte ee. Descansa en pau Paul!! T'estimen molt gràcies per tot.
2n PD: Lorena aquest any serà un any molt difiícil ee i ja s'està veien en el resultats de la lliga...
3r PD:Us estimoo a totss. Petons

Tania

Lorena ha dit...

es veritat quina pena lo del pop Paul!! :( Avui Copa del Rey, sort al Bojaaaan encara que no la necesita, perquè ell es massa bo, avui marcarà, avui sii!!! ueee estic nerviosaa!! i he d'estudiar Frances!!

I els meus PD no són mentira!

P.D: Tania no es "guapo" es moooooooooooooooooooooooolt guapo! ;) Un petò a tothom que estigui llegint aquests comentaris.