9 de juliol del 2010

Últim escrit de Bojan abans de marxar de vacances


Bueno avui marxo de vacances al meu poble i abans us vull deixar una notícia sobre Bojan:

Bojan: "He demostrat que puc ser titular"

Quan encara no ha fet els 20 anys, Bojan Krkic ja és un veterà al vestidor del primer equip. Com altres companys, Bojan tornarà a la feina el dia 19 i encetarà la quarta temporada a Primera Divisió.
El jugador de Linyola confia en mantenir el nivell que el va conduir a la titularitat al tram final de la temporada passada. A més, assegura que és clau mantenir la unió al vestidor per a respondre davant dels reptes que es plantejaran la temporada vinent. Bojan no oblida que és un producte de la Masia i valora positivament els canvis introduïts en l´estructura del futbol base i l´ascens del Barça B.

-Després del gran tram final de la temporada passada que va fer, espera amb ganes la pretemporada?

"Sí, és clar. Aquells partits van ser molt importants per a mi, vaig tenir prou minuts, tenia molta confiança i tot em va sortir molt bé. Tinc ganes de començar i seguir en la mateixa línia."

-La temporada vinent serà la de la confirmació de Bojan a l´onze inicial?

"Confio en mantenir la línia de la temporada passada. La vaig acabar demostrant que puc ser titular, que puc estar allà i puc ajudar."


P.D.: Espero que disfruteu de les vostres vacances.

2 comentaris:

blackcage ha dit...

m`agradat l`escrit lorena espero que disfrutis de les vacances al teu poble i esperem que els somnis del bojan continuin fent-se realitat bones vacances !!!! deww petons!!

lamagistradixit ha dit...

Boges i bones vacances !!!!