30 de juliol del 2010

Primer escrit despres de tornar de vacances

Hola a tots! bé, ja he tornat de vacances però ja fa molt de temps , vaig tornar el 14 de juliol m'ho vaig passar molt bé a Bulgària i la veritat us diré que em vaig tornar boja amb els ordinadors d'allà perquè no tenen el mateix teclat, a part per les lletres no estan les tecles control, Alt,Alt Gr i la dels quadradets de windows és per tornar-se boig a part que el teclat estava posat , és que no se com explicar-lo : el teclat estava en funció fonètica, és a dir ,que quan tu escrivies una lletra no era aquesta sinó que una altre però desprès ho vaig canviar i em va anar millor la cosa i l'altre cosa que em va impactar va ser que no hi havia accents ni apòstrofs però al final el vaig posar bé i vaig poder escriure millor i bueno no sé què més explicar ....
Així que quasi totes les nits me n'anava amb el meu cosí de 22 anys i els seus amics .de tapes ,en un restaurant del poble i una vegada vam anar a una discoteca , això si el que em va sorprendre molt és que el meu cosí em fes més cas del que em pensava , perquè ell té 22a anys i jo 15 diguem-ne que no tenim moltes de que parlar. Però els seus amics són persones molt obertes i em van caure molt bé i jo a ells també , i que més explicar-vos? crec que res més , a part que jo he tornat i la gent ara se'n va . I per acabar , estic enfadada amb les persones que han decidit que aquest any començarem les classes el 7 de setembre perquè el meu aniversari és el 8 i en comptes de passar el dia cap aquí cap allà estaré en el institut .

3 comentaris:

lamagistradixit ha dit...

t'he arreglat algunes comes, punts i accents ( deu ser la falta de costum) jo també estic enfadada amb qui us fa començar el 7...són els de la Conselleria d'Educació de la Generalitat , el conseller és el senyor Ernest Maragall...doncs tindreu més canvis el curs vinent...crec que al febrer tindreu una setmana de vacances...Ja veig que a Bulgària t'ho vas passar bé...a veure si em recordo de felicitar-te el 8 de setembre....Bon estiu!

blackcage ha dit...

gracies profe emm sento ser tan xafardera pero em pots xivar mes coses y si saps mes o menys com estaran repartides les clases gracies i que segueix passant un bon estiu !!

Lorena ha dit...

això, això ;)