21 de novembre del 2010

0-8 GOLS

Trenco el silenci perquè això és insuperable! 8 gols, vuit! va marcar el Barça ahir! i Bojan en va fer dos! apa que estareu contentes....i per altra banda el R.Madrid li va marcar 5 gols a L'Atlethic de Bilbao....o sigui que l'emoció continua i l'esport hi guanya....a més crec que estant empatats Messi i CR en quant a gols....
Recordeu que en la vida com en el futbol l'important és jugar i fer-ho bé, amb esportivitat i amb ganes de superar-se dia a dia....no serien tant bons futbolistes si no suessin la samarreta en en els entrenaments...un de sol no pot fer res és l'equip, el grup, el conjunt i la solidaritat i l'esforç el que compta

5 comentaris:

Lorena ha dit...

OOOOO QUINA QUANTITAT DE GOLS LI VAM FOTRE ALS POBRES DE L'ALMERIA...XD I JA S'HA ACABAT LA MALA RATXA DEL BOJAN, AHIR VA CALLAR LES BOQUES DE TOTS ELS QUE EL CRTICABEN!! :D

P.D.: quines ganes de que sigui el 29 per veure la pallisa que ficarem als merengues jajaja

lamagistradixit ha dit...

Lorena et sembla si fem una porra ...jo crec que guanyarà el Barça 4 a 1

Tania J ha dit...

Jajaja espera amiga meva que no paro de riure amb el que dius... però tu as vist com està Cristiano que és el màxim golejador de la lliga, i as vist el golàs que ha fet de falta? i Özil, i el Pipa? crec que no...

PD: Bojan, Bojan, tu pots marcar molts gols però Pep es un... i vol destruir el teu somni. Aupa BO jajaj

Lorena ha dit...

que dius cap de quonia( ho com se'n digui això) vale que jo critiqui a en Pep però no et passis XD.

A mi el Cristiano me.... saps no? xd i aqui al Camp Nou no farà ni el ou cru. Vas veure el 0-8 no? doncs fes-te'n la idea...xd

profe porra porra! Jo dic 3-1 ho tinc clarissim!

Ala que aprofiti!

Lorena ha dit...

Per cert profe m'encanta la foto de'n Bojan!